فراز سطح کراتینین 10.5-7.8 آیا من می توانم فعال دریافت دیالیز در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار دیالیز هستم، کراتینین 10.5 در ماه اوت بود، در حال حاضر 7.8 در دسامبر میخوام پیاده daylisis، می توان خاموش دیالیز در حال حاضر؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است، شما می توانید دیالیز اما در حال حاضر نمی کنید خاموش است. قبل از اینکه شما فعال دیالیز، شما باید برای پیدا کردن برخی از راه های دیگر به جای آن، در غیر این صورت سطح کراتینین خواهد به سطح بالا دوباره.

چرا سطح کراتینین به سطح بالا خواهد رفت دوباره پس از توقف دیالیز؟

دیالیز یکی از روش های درمانی رایج ترین در درمان نارسایی کلیه است، می تواند کمک به مردم بهتر زندگی می کنند و دیگر توسط جایگزین کلیه برای تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن است. اما می توان آن را به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر. پس یک بار دیالیز متوقف شد، سطح کراتینین خواهد به سطح کراتینین بالا دوباره.

آیا درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد؟

در واقع، برخی از روش های درمانی است که می تواند کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. در میان آنها، پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy رایج ترین راه است. مهم نیست که درمان شما انتخاب می کنید، پیوند کلیه و یا پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، تا زمانی که آن می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید که بهترین درمان را برای شما می باشد.

از بالا ما می توانیم می دانیم که برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، بدون توجه به سطح کراتینین بالا و یا پایین است، اگر آنها می خواهند از شر دیالیز خلاص شدن از شر آنها باید برخی از روش های درمانی جایگزین دیگر که می توانید آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک به پیدا کردن.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا پیاده شدن دیالیز نیاز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3968.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، دیالیز، سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: